dimanche 29 septembre 2013

Hobbycutz challenge #18 - Lace and pearls


Bonjour! Cette semaine le challenge chez Hobbycutz, c'est "dentelle et perles". Bien entendu j'ai tout d'abord pensé à une carte de mariage, mais finalement j'ai décidé que ça serait plus original de faire une carte de Noël sur ce thème, sachant qu'en plus j'ai vraiment besoin de commencer à faire mon stock si je ne veux pas être en panique quelques semaines avant Noël... La dentelle et les perles sont donc devenues des décorations de sapin, sapin que j'ai découpé à l'aide de ma silhouette cameo avec un fichier de découpe de Bird's cards. J'ai juste coupé le bas du sapin pour le remplacer par un socle en bois découpé de chez Hobbycutz (coloré en rouge avec du vernis à ongles). L'étoile est faite main, en quilling (papier roulé), avec un petit passage au stylo métallique doré sur la tranche du papier pour que ça brille...

This week's challenge at Hobbycutz is "lace and pearls". At first I thought of a wedding card, but I wanted to get more original with the theme and my Christmas cards stack is nearly empty so I decided that the lace and pearls would be decorations for a Christmas tree. The tree was cut using my silhouette cameo and a cutting file from Bird's cards. I just cut off the bottom of the tree and replaced it with a wooden cut from Hobbycutz, that I colored red using nail polish. The star I made by quilling yellow copy paper, and coloring the edges of the paper strips with a gold metallic pen.
I would like to enter my card in the following challenges: Totally Gorjuss (traditional Christmas colors), Sister Act Card Challenge (anything goes), One Crazy Stamper (Christmas), Little Miss Muffet (we wish you a merry Christmas).

5 commentaires:

  1. Gorgeous Xmas card. Lovely combination of swirly die and wood die.
    Hugs,
    Natali

    RépondreSupprimer
  2. Oh such a lovely Christmas card!

    Thanks for joining us at Sister Act Card challenge

    -Angeline DT

    RépondreSupprimer
  3. So pretty. Love the lace trim and the pearls. Thanks for joining the Christmas challenge at Little Miss Muffet.

    RépondreSupprimer
  4. Awww that was sooo pretty. Its beauty lies on its simplicity and colors you choose. This can make a perfect Christmas wishes this holiday Thanks for the inspiration.

    RépondreSupprimer