mardi 22 janvier 2013

Ivory and Pink


J'ai fait cette carte en suivant le sketch de Sketch Saturday. L'image est un tampon digital Motivet colorié aux promarkers. La combinaison de couleurs (ivoire et rose) était imposée pour le challenge The Ribbon Girl. Je suis contente de m'y être laissée prendre, ces couleurs ne sont pas habituelles pour moi mais j'ai bien aimé le résultat!
le sketch utilisé / this is the sketch I used
The color combo ivory and pink is not very usual for me. But I really enjoyed getting out of my comfort zone for The Ribbon Girl challenge. I had already used several times this darling little kitty digital stamp from Motivet, but always colored in grey or brown, this is my first time coloring it in ivory (using promarkers ivory+satin+tan). The sketch is from Sketch Saturday. I'd like to enter my card in the following challenges : Bunny Zoe (anything goes), I Love Promarkers (layers), Paper Crafting Journey (anything goes).

3 commentaires:

  1. Cette MA GNI FI QUE carte est arrivée jusque chez moi... ce midi.. Très sympa le coffret qui l'a protégée...Merci infiniment.... et merci aussi pour les feuilles embossées...
    C'est très gentil... Belle soirée ^^
    xx Cath

    RépondreSupprimer
  2. Oh what a sweet card - Thanks for playing at Sketch Saturday this week xx

    RépondreSupprimer
  3. such a sweet image and a lovely card - Thank you for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

    RépondreSupprimer