dimanche 13 février 2011

A card with no stamp


Vous aimez cette carte? Vous pouvez l'avoir!
Do you like this card? You can get it!

Sur le forum cards and stamps addicts, nous avons eu le défi de faire une carte sans tampon. C'est vrai que depuis que j'ai découvert les promarkers, je ne fais quasiment pas une carte sans colorisation, alors sans tampon, oui, c'était bel et bien un défi... J'ai utilisé le sketch de Get Sketchy et j'ai utilisé un rub-on pour le texte. Les perles étaient blanches à la base, je les ai colorées au promarker (ben oui, il fallait bien que j'utilise mes promarkers, quand même!)

On the French cardmaking forum that I follow, we were given the challenge to make a card with no stamp. Since I discovered promarkers, I rarely do a card without them, so without a stamp was a real challenge. I used the sketch from Get Sketchy and used a rub-on for the text. The pearls used to be white, I colored them red with my beloved promarker!!!!

8 commentaires:

  1. Great card Gaelle - you did well not to colour lol
    Lisa;)

    RépondreSupprimer
  2. Love the papers you have used, you are so organised already! x

    RépondreSupprimer
  3. That was a challenge and a half Gaelle but you've aced it. This is just gorgeous.

    RépondreSupprimer
  4. Love your take on the sketch with the diecut borders on the two outside panels! Thanks for joining us this week at GS! :)

    RépondreSupprimer
  5. What a great challenge Gaelle and well done you for making a card without a stamp!! Pami x

    RépondreSupprimer
  6. Great card! It's so hard for me not to make a card without colouring something!

    RépondreSupprimer
  7. Fab card Gaelle, really effective :-) Sue xx

    RépondreSupprimer