samedi 28 août 2010

Ladybug Crafts Ink DT



Aujourd'hui je me marie!!! Je suis bien trop occupée pour mettre un message sur mon blog... Comme vous pouvez vous en douter, ceci est un message est planifié...
C'est maintenant officiel, je fais partie de la Design Team de Ladybug Crafts Ink. J'attend avec impatience de vous faire découvrir mes cartes réalisées avec leurs tampons! La liste des autres membres de la DT est en bas de ce message, sautez juste la traduction anglaise en italique...

I'm getting married today, too busy for posting! This is a scheduled post.
I'm happy to announce my new Design Team position at Ladybug Crafts Ink. I can't wait to show you cards made with their beautiful stamps! Here's the list of the other team members:


Sue -suesassortedramblings.blogspot.com (Sue is having a blog candy - make a teal colored card and send her for ovarian cancer research fundraising!)
Lisa -mess2magic.blogspot.com (Lisa is having a blog candy for her position as DT coordinator!)


7 commentaires:

  1. Congratulations Gaelle on both your wedding day and being a member of my design team. I'm really excited and looking forward to working with you :-D xx

    RépondreSupprimer
  2. Congratulations on your wedding day Gaelle and Simon will be thinking about you.. and cant wait to be working with you on the new Team!
    have a wonderful,wonderful day
    Lisa ;)

    RépondreSupprimer
  3. Congratualtions Gaelle, hope you both have a fabulous day (my husband is called Simon too!!) Congratulations on the DT too, this is going to be so much fun!! Have an amazing day!! x

    RépondreSupprimer
  4. Congratulations on your wedding. I look forward to working with you on the LCI design team.

    RépondreSupprimer
  5. Congratulations and best wishes for today Gaelle. Hope you have a wonderful day full of lovely memories.
    Pinky

    RépondreSupprimer
  6. Félicitations pour avoir été choisie pour la DT. Et félicitations pour ton mariage. J'espère qu'il a fait beau et que tu as eu beaucoup de plaisir.

    RépondreSupprimer
  7. Congratulations Gaelle! My how do you post and have a wedding at the same time, even if it's scheduled, lol!
    Hope you have a wonderful blessed married life.
    Meahni

    RépondreSupprimer