jeudi 12 août 2010

ICS #78


ICS #78

J'ai craqué sur ce joli tampon digital de chez Sliekje's digi stamps et c'est seulement après l'avoir coloré aux Promarkers que j'ai réfléchi à la carte que j'allais faire avec... Un petit tour sur les challenges en cours pour choisir un sketch qui aille bien avec l'image et j'ai choisi celui d'Inspirational Card Sketches. Le challenge de Papertake Weekly est "quelque chose de vieux, quelque chose de neuf, quelque chose d'emprunté, quelque chose de bleu". J'ai zappé le bleu. Ce que j'ai de plus vieux, c'est mon papier Stampin'Up. La feuille était déjà entamée, je l'avais utilisée pour ma carte avec un petit chat... Je pense qu'on peut dire que j'ai "emprunté" le tampon digital, puisque je l'ai utilisé gratuitement et que Sliekje conserve les droits dessus... Et en totalement neuf, j'ai ouvert pour cette carte un paquet de strass qui vient du blog candy offert par Sue.

I fell in love with this digital stamp from Sliekje's digi stamps. Only after coloring the image with my Promarkers did I wonder what card I would make with it... I looked at the current challenges and decided for sketch 78 from Inspirational Card Sketches. There is a "Something Old, Something New, Something Borrowed & Something Blue" challenge at Papertake Weekly. We are allowed any combination of those elements. I did not use any blue but I have the others. Old is my Stampin'Up design paper. I had already used the same sheet of flowered paper for a card with a cute cat... Can I say I "borrowed" the digital stamp? I've used it for free and Sliekje remains the copyright owner... And the new stuff is the rhinestone pack I've opened just for this card. Those rhinestones come from Sue's blog candy.

9 commentaires:

  1. What a cute card, and great colour combo - love your 'old' paper. What a fun challenge! Thanks for joining ICS this week!

    RépondreSupprimer
  2. I do agree - I love the stamp! Love the fun of the challenge, thanks for joining us at ICS this week! :)

    RépondreSupprimer
  3. Il est vraiement trop mignon ce digi stamp. Ce petit chien à croquer. J'aime bien également ta combinaison de papier. Te souhaite une belle journée.
    Bise
    Melanie-Jane

    RépondreSupprimer
  4. Love the colour combination that you have used it works so well with the image. Thank you for joining us at ICS this week. Hugs Nicola xx

    RépondreSupprimer
  5. Very cute card! Thanks for joining us at Inspirational Card Sketches this week!

    RépondreSupprimer
  6. Fabulous looking card. Love it. Thank you for joining us over at ICS this week. :)

    RépondreSupprimer
  7. What a cute card, thanks for playing at ICS this week.

    RépondreSupprimer
  8. Oh how precious! I love it! Thanks so much for joining us at PTW!
    hugs
    Sharon

    RépondreSupprimer