dimanche 11 juillet 2010

ICSketches #73


ICSketches #73

J'ai enfin acheté mes premiers feutres Promarker, à force d'en voir sur tous les blogs! Voici ma toute première mise en couleurs, sur un tampon Messy Rabbit de Joanna Sheen. Je me suis bien amusée... je ne m'arrêterai sans doute pas là! J'ai ensuite cherché quelle carte faire avec ces lapins, et j'ai choisi le sketch 73 de Inspirational Card Sketches. Comme il s'agit d'une image de couple, je participe une deuxième fois au challenge "You and me" (toi et moi) de ABC Challenge.

I finally bought some Promarkers! I made my first Promarker coloring on this Messy Rabbit image from Joanna Sheen. I made the card according to sketch 73 from Inspirational Card Sketches. This is also an image of a couple, so I'm entering again the "You and me" challenge from ABC Challenge.

8 commentaires:

  1. Very cute card. I love the bunnies. The coloring is great. I can't wait to get some markers myself. Good luck in the challenge...

    RépondreSupprimer
  2. Lovely card. Thanks for taing part in the ICS challenge this week :)

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful card!
    Your coloring is amazing! I can't believe this is your first time coloring with these markers.
    Fantastic job!
    Luv,
    Chelsea

    RépondreSupprimer
  4. @Chelsea: believe me, it really was the first time I used the markers. But I had watched many tutorials before deciding to buy them, so I already knew how to use them...

    RépondreSupprimer
  5. Really cute card, lovely colours.
    Thanks for joing us at ABC
    Hugs
    Clare
    x

    RépondreSupprimer
  6. Superbe tes cartes j'aime beaucoup.
    Merci d'avoir participé à mon Candy et d'être une nouvelle follower.
    Te souhaite une belle journée
    Bise
    Melanie-Jane

    RépondreSupprimer