mardi 27 juillet 2010

Clean and graphic?


Clean and graphic?

Cette carte est on ne peut plus simple: une tige imprimée (que j'ai dessinée moi-même à l'aide du logiciel inkscape), une fleur en strass achetée toute faite ("bling it" de BasicGrey), et c'est tout! Néanmoins, je ne suis pas tout à fait sûre qu'on puisse ranger cette carte dans la catégorie de style "clean and graphic", car les strass ne font normalement pas partie de cette catégorie. J'essaye quand même d'inscire cette carte au challenge "clean and graphic" de Moxie Fab World, comme ça ils me diront si je suis bien dans le style ou pas! Je participe également au challenge de Stamp, Scrap and Doodle Saturdays: image digitale (ici ma tige de fleur) et au challenge de Create4fun "utilisez des fleurs sur votre carte" (je n'en ai utilisé qu'un et elle est en strass, j'espère que ça compte!).

This card is very simple: a printed stem (that I created myself with the inkscape software), a strass flower ("bling it" from BasicGrey), and that's it! I am not completely sure this card celongs to card style "clean and graphic" because usually there are no strass in that category. However I'm entering this card in the Card Style Clean and Graphic Challenge in the Moxie Fab World. They will be able to tell me if the card is Clean and Graphic or not! I'm also entering the "digis" challenge at Stamp, Scrap and Doodle Saturdays: the flower stem/flourish is a digital image, even if I designed it myself... And last but not least, I'm also entering the Create4fun challenge "Use flowers on your card or project" (I used only one flower and it is made of strass, hope that counts!).

6 commentaires:

  1. This is beautiful! The stem that you made is so elegant! Wow! You are so talented.
    Luv,
    Chelsea

    RépondreSupprimer
  2. So pretty! Love the rhinestones flower! :o)

    RépondreSupprimer
  3. Very elegant card! Thank you for jining us at SSDS this week.

    RépondreSupprimer
  4. VERY pretty card! Thanks for joining in the SSDS Challenge this week! Good Luck to you.

    RépondreSupprimer
  5. Thanks for entering the Let's Do Clean & Graphic Card Style challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on the fun! :)

    RépondreSupprimer
  6. WOW this is stunning!

    Thank you for entering my Magnolia candy - good luck!

    Leanne
    xx

    RépondreSupprimer